Informació bàsica

El meu nom és Ramon Hinarejos Binimelis, visc a Felanitx, tenc 18 anys, estic estudiant un Grau Superior d'Administració i Finances, i som el creador del blog "L'altre Mà".
He elaborat aquest blog per mostrar i donar a conèixer la meva empresa, "L'altre Mà", per a la població esquerrana, on m'incloc a jo mateix, creada amb l'ajuda de la meva família , on es venen productes pels esquerrans.
Aquesta empresa es troba al centre de Palma, al carrer Sant Miquel.
Per més informació, entrau diàriament al blog.
Gràcies per la vostra atenció i fins un altre.

dimarts, 2 de maig del 2017

Targeta de descomptes

Bones, amics meus!!!

Hola visitants del blog. Els dies passen  i cada vegada l'empresa va creixent. Els compradors han augmentat, la qual cosa significa més beneficis, però també, significa que he posat més facilitats per tal de que es venguin més productes, per això, he establit una targeta de descomptes pels nostres clients.

Aquestes passes són les necessàries per aconseguir la targeta:
  1. Adquirir un article de l'empresa, com a mínim.
  2. Omplir una documentació personal per tal de confeccionar la targeta
A continuació la targeta serà enviada per correu ordinari.
Aquí vos deix una fotografia de la targeta de descomptes:



Gràcies per la vostra atenció i fins un altre😉

8 comentaris:

  1. Publicació molt interessant per a persones esquerranes, ja que sempre es beneficiós tant per a l'empresa com per al consumidor el poder oferir i accedir a certs objectes amb un descompte. Bona manera de captar clients!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Xisca, mes endavant posaré altres idees beneficioses per als clients i per a jo, es clar jejeje

      Elimina
  2. Hola amic meu, m'encanta aquesta targeta, domes pot ser per socis de gent esquerrana? o per dretans també podem tenir-la?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es clar que si, si es segueixen els passos especificats, tothom la pot tenir.
      Mos veim amigueta ;)

      Elimina
  3. ostres! Doncs a mi em faria ganes tenir-la per gaudir de tots aquests descomptes, crec que ha estat molt bona idea!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Miquel, idò en voler te passes per la tenda i la tendràs ;) Mos veim per allà!!

      Elimina
  4. Hola,
    M'encanta aquesta idea de la targeta és un bona idea per els esquerrans.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Hicham, no sempre ha d'haver beneficis pels empresaris, també hem de tenir present els clients i el que volen ;)

      Elimina