Informació bàsica

El meu nom és Ramon Hinarejos Binimelis, visc a Felanitx, tenc 18 anys, estic estudiant un Grau Superior d'Administració i Finances, i som el creador del blog "L'altre Mà".
He elaborat aquest blog per mostrar i donar a conèixer la meva empresa, "L'altre Mà", per a la població esquerrana, on m'incloc a jo mateix, creada amb l'ajuda de la meva família , on es venen productes pels esquerrans.
Aquesta empresa es troba al centre de Palma, al carrer Sant Miquel.
Per més informació, entrau diàriament al blog.
Gràcies per la vostra atenció i fins un altre.

dilluns, 15 de maig del 2017

El Parlament

Bones, amics meus!!
Com esteu visitants del meu blog? Avui vos deix aquesta entrada, perquè vos vull contar l'excursió educativa que varem fer el dijous de la setmana passada, amb la classe, a Palma, al Parlament.

Quan varem arribar al Parlament, ens va atendre un funcionari que feia feina allà, en Bernat, el qual mos va fer un tour per allà on ens va explicar informació sobre l'edifici, sobre les instal·lacions i sobre les diferents sales que té; el nom de les sales es nomien, bàsicament, segons el color de les seves parets. Varem acabar el tour a la sala anomenada, Ple dels Diputats, on hi ha taules i cadires on es seuen els diputats dels diferent partits polítics i, també, assisteix el President del Parlament, Baltasar Picornell, amb els seus vicepresidents.
Una vegada que sortirem de l'edifici, berenàrem i després, vàrem anar a l'edifici de la Unió Europea, on ens van explicar informació de la creació de la Unió Europea, els països que la formen i que a l'any 2019, segurament, el Regne Unit sortirà de la UE.

Finalment, varem sortir de l'edifici, caminàrem fins al bus i varem tornar cap a Felanitx.

Va ser una excursió entretenguda i molt interessant.  



Gràcies per la vostra atenció i fins un altre😊


2 comentaris:

  1. Doncs tenguereu una visita ben completa del parlament de les Illes Balears, segur que ho vareu passar genial.

    ResponElimina