Informació bàsica

El meu nom és Ramon Hinarejos Binimelis, visc a Felanitx, tenc 18 anys, estic estudiant un Grau Superior d'Administració i Finances, i som el creador del blog "L'altre Mà".
He elaborat aquest blog per mostrar i donar a conèixer la meva empresa, "L'altre Mà", per a la població esquerrana, on m'incloc a jo mateix, creada amb l'ajuda de la meva família , on es venen productes pels esquerrans.
Aquesta empresa es troba al centre de Palma, al carrer Sant Miquel.
Per més informació, entrau diàriament al blog.
Gràcies per la vostra atenció i fins un altre.

dilluns, 22 de maig del 2017

El temps passa i no ens adonem...

Bones, amics meus!!! 

Penj aquesta entrada per comentar-vos que, a dia d'avui, ja fa 2 mesos que vaig començar aquest blog sobre la meva empresa, "L'altre Mà", i volia donar-vos les gràcies a vosaltres, visitants meus, perquè si no fos per vosaltres no podria haver seguit endavant.

Per altra banda, també volia dir-vos que la meva empresa, "L'altre mà", tampoc hauria avançat si no fos pels meus bons i simpàtics clients, ja que la majoria són visitants del blog.

Esper que el que pengi a les entrades no vos decepcioni i si teniu algun comentari o sugerència, ho podeu escriure, ja que estic obert a qualsevol canvi i m'adapt amb façilitat :)

Gràcies per la vostra atenció i fins un altre 😉

14 comentaris:

  1. Hola,
    Si que va ràpid el temps a mi ma passat molt ràpid.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho veus, així com així ja estem a l'estiu i no ens donat compte hehehe

      Elimina
  2. hola amic, derres, sempre seguiré els teus pasos, jajaja, han passat massa ràpid els 2 mesos, un besoo :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaj intentaré fer tot lo possible per tal de que estigueu informats de tot el que passa dins aquest "mundillo" dels esquerrans, i dins la meva empresa també igual :*

      Elimina
  3. Aquí els teus clients i lectors sempre et donaran suport!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, el vostre suport sempre és necessari i ben vingut :)

      Elimina
  4. Bona empresa i bon empresari, quan tens gent de aprop esquerrana es molt interessant i important donar suport aquí!!

    ResponElimina
  5. El temps passa molt ràpid... Pareix que va esser ahir que varem començar! Anim per a seguir endavant amb la teva empresa!! Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marian, esper durar més temps dins aquest món empresarial ;)

      Elimina
  6. Holaa!! Ben cert que el temps passa tan ràpid que vola!!!
    Com a curiositat et deix un link que em pareix interessant. Está publicat en el Diari ABC.
    Tracta sobre els científics que expliquen per què hi ha pocs esquerrans al món. A lo millor t'interessa donar-li una ullada, és interessant.

    http://www.abc.es/20120429/ciencia/abci-zurdos-poco-comunes-201204271336.html

    Salutacions!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ooh, moltes gràcies Xisca, li pegaré una ullada :)

      Elimina
  7. Hola company, la veritat es que passa molt ràpid el temps. La veritat has sigut un bon emprenedor, crear una empresa du molt de treball i sacrifici, però també s'ha de tenir amb conte a las personàs que son esquerranes i molt de utensilis del dia a dia no els poden utilitzar fàcilment i tu clarament has pensat amb aquesta gent! Enhorabona!
    Un peto!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Alejandra, a la meva família som 3 esquerrans i, per tant, se on demanar si necessit una mica d'ajuda a l'hora de cercar objectes per esquerrans o altres ajudes etc. heheh Mos veim!!:*

      Elimina