Informació bàsica

El meu nom és Ramon Hinarejos Binimelis, visc a Felanitx, tenc 18 anys, estic estudiant un Grau Superior d'Administració i Finances, i som el creador del blog "L'altre Mà".
He elaborat aquest blog per mostrar i donar a conèixer la meva empresa, "L'altre Mà", per a la població esquerrana, on m'incloc a jo mateix, creada amb l'ajuda de la meva família , on es venen productes pels esquerrans.
Aquesta empresa es troba al centre de Palma, al carrer Sant Miquel.
Per més informació, entrau diàriament al blog.
Gràcies per la vostra atenció i fins un altre.

dimarts, 25 d’abril del 2017

Exclusiva d'última hora

Bones, amics meus!!!

Ja tornam estar per aquí amb noves notícies. 
L'altre dia varen acabar les vacances de Pasqua on varem menjar moltes panades i rubiols, i ja toca tornar a la rutina de cada dia, però que no falti un bon somriure😃
Només vos volia comentar que ja han arribat nous articles de l'empresa els quals fan visible a les persones esquerranes que ens visiten. Aquí vos deix unes quantes fotos:
"M'encanta ser esquerrà/na"
"Esquerrà/na, mentalitat correcte"
Ferratina reivindicativa

Gràcies per la vostra atenció i fins un altre😉 

4 comentaris:

  1. Ohh què bé que per fi heu tornat, estava un poc desconcertat, ja que feia dues setmanes que no sabia res de l'actualitat esquerrana. Per cert, es rubiols amb quina mà els menges? hahaha (és broma)
    Salut i força!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bones Miquel, aquestes dues setmanes he parlat un poc de jo jajaj, però l'empresa va bé. Pues ara no se dir-te com he menjat els rubiols, un amb una i un altre amb l'altre jajaj. Mos veim per s'insti ;)

      Elimina
  2. Hola Ramon!! M'encanten aquests productes nous de la teva empresa!! Esper que vagui molt be tot, una besada forta! Amunt els esquerrans! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola antonia :), per ara va bé s'empresa, s'han venut bastant aquests nous productes. Una besada i mos veim per allà!!

      Elimina