Informació bàsica

El meu nom és Ramon Hinarejos Binimelis, visc a Felanitx, tenc 18 anys, estic estudiant un Grau Superior d'Administració i Finances, i som el creador del blog "L'altre Mà".
He elaborat aquest blog per mostrar i donar a conèixer la meva empresa, "L'altre Mà", per a la població esquerrana, on m'incloc a jo mateix, creada amb l'ajuda de la meva família , on es venen productes pels esquerrans.
Aquesta empresa es troba al centre de Palma, al carrer Sant Miquel.
Per més informació, entrau diàriament al blog.
Gràcies per la vostra atenció i fins un altre.

dilluns, 3 d’abril del 2017

Nou inici de la setmana

Bones, amics meus!!!

Companys i visitants del blog , avui és dilluns la qual cosa significa un nou començament de la setmana. El cel, per Felanitx, està ennuvolat i pareix que ha de ploure, però això no significa que aquest dilluns es convertesqui en un mal dia, ja que, dies com avui, lo habitual es quedar per cases i passar un estupend dia amb família i fer coses junts.
Per altre banda, també podeu fer un passeig amb un paraigua, per si de cas, fins a la nostra empresa i passar una horabaixa agradable mirant, observant o comprant els nostres productes.

Gràcies per la vostra atenció i fins un altre😊



 

6 comentaris:

  1. Ostres sí tant de bo pogués quedar el dilluns al matí a casa hahaha... Però sí haurem de portar un paraigües avui si no ens volem refredar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estaria bé quedar per cases jajaja, però tenim que treure endavant els estudis ;)
      Ens veim per s'insti!!

      Elimina
  2. Bon dia Ramon, no m'agraden aquests dies així, ja que les persones podem estar com el temps... Vendre a visitar-te a l'empresa avui horabaixa, fins després. besades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es veritat, els estats d'ànim de les persones estan lligats amb el temps, però sempre hem d'intentar estar de bon humor per tal de que els altres també ho estiguin :)
      Perfecte, ens veim per allà !!!

      Elimina
  3. Hola Ramon, tens tota la veritat,avui fa molt bon temps.

    ResponElimina