Informació bàsica

El meu nom és Ramon Hinarejos Binimelis, visc a Felanitx, tenc 18 anys, estic estudiant un Grau Superior d'Administració i Finances, i som el creador del blog "L'altre Mà".
He elaborat aquest blog per mostrar i donar a conèixer la meva empresa, "L'altre Mà", per a la població esquerrana, on m'incloc a jo mateix, creada amb l'ajuda de la meva família , on es venen productes pels esquerrans.
Aquesta empresa es troba al centre de Palma, al carrer Sant Miquel.
Per més informació, entrau diàriament al blog.
Gràcies per la vostra atenció i fins un altre.

dilluns, 5 de juny del 2017

Venda d'entreteniment i diversió

Bones, amics meus!!!

L' empresa, "L'altre Mà", creix i, per això, ha augmentat el camp de productes amb els quals comercialitza.

Recentment, hem començat a comercialitzar amb elements del camp d'entreteniment i diversió, ja que, en qualsevol moment, una persona no sap que ha de fer i s'ha d'entretenir de qualque manera. Per tant, ja hem posat a la venda una serie de jocs per esquerrans els quals  seran molt útils per ells.

No ens hem adonat, però, fins i tot, els jocs de cartes estan fets per dretans, perquè els números de les cartes estan situats a la part esquerra i, com que, un esquerrà agafa la carta amb la mà esquerra, sense voler, tapa el número. Degut a aquest motiu, s'han elaborat cartes per esquerrans les quals tenen els números als quatre cantons, per tal de que no es tapin.

Nosaltres ens hem adonat d'això i , per això, ja venem jocs per esquerrans, com per exemple, joc de cartes.

Aquí vos deix unes quantes imatges dels nous productes d'entreteniment que tenim a l'empresa

Gràcies per la vostra atenció i fins un altre 😊
Cartes Poker per esquerrans


Brisca Espanyola per esquerrans

Comandament PlayStation per esquerrans

Boomerang plegable per a llançament de la mà esuquerrana
   

7 comentaris:

  1. Hey, m'apunt lo de ses cartes, aixi quan renovi ses meves les comprare per esquerrans, i aixi tots podrem jugar millor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aveure si es prest, que ses que tens son una merda estan molt brutes. Hi en Ramon no veu es números.

      Elimina
    2. Perfecte, en voler les renoves i jugam amb ses mateixes condicions ;) jajaja

      Elimina
  2. Bones Ramon, trob aquest entrada molt interessant, perquè tens raó amb lo de ses cartes, jo tenc esquerrans a sa meva família i passa. Però lo de mando de sa PlayStation me ha sorprès.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marc, t'ha sorprès, perquè ningú t'ha informat de tot el que hi ha per esquerrans, però, per això, he creat aquest blog, a part d'informar sobre la meva empresa :) Mos veim!!

      Elimina
  3. Hola amic Ramon, estic molt contenta que de cada vegada hi hagi més productes per els esquerrans, això m'agrada que hi hagi cartes per vosaltres, així no hi haurà excusa per quan perds a ses cartes amb nosaltres, jejeje. Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Antonia, però, no tens tota la raó, casi no perd, fins i tot, amb desavantatges, vos guany fàcil ;) jajaja Una besada !!

      Elimina