Informació bàsica

El meu nom és Ramon Hinarejos Binimelis, visc a Felanitx, tenc 18 anys, estic estudiant un Grau Superior d'Administració i Finances, i som el creador del blog "L'altre Mà".
He elaborat aquest blog per mostrar i donar a conèixer la meva empresa, "L'altre Mà", per a la població esquerrana, on m'incloc a jo mateix, creada amb l'ajuda de la meva família , on es venen productes pels esquerrans.
Aquesta empresa es troba al centre de Palma, al carrer Sant Miquel.
Per més informació, entrau diàriament al blog.
Gràcies per la vostra atenció i fins un altre.

dijous, 8 de juny del 2017

L'estiu ja ens visita

Bones, amics meus!!!

La pròxima setmana és la darrera setmana de classe i ja tendrem les vacances d'estiu i, amb molt pena, he de dir-vos que ja no publicaré entrades amb tanta freqüència com aquests dos darrers mesos. 

Quan acabin les classes, tocarà posar punt i final als estudis i començar a treballar fins al setembre, perquè hem de tornar a fer classe per acabar el Grau Superior i, segurament, no tendré temps per seguir endavant amb el blog, però això no significa que vos deixi de banda, visitants meus, sempre vos recordaré :)

No em vull allargar molt més, però deixaré un vídeo on podreu veuré fotos que expliquen un poc el que he fet durant aquests dos mesos de blog 😊

Gràcies per la vostra atenció i esper que vos hagi agradat i que vos hagi segut de gran ajuda aquest blog. Ens veim per allà!! 😉

 

 

3 comentaris:

  1. Hoola Ramón!! siii, ja arriba l'estiu i amb això podrem "desconectar" un poc dels llibres. He de dir que per al meu gust has tingut varies publicacions interessants i que m'han agradat...Bon estiu!!

    ResponElimina
  2. Ramonet,esper que tot et vagi bé i que compleixis tots els teus objctius. Esper que et vagin correctament els exàmens i sobretot esper verure't l'any que ve a segon. Una abraçada i recorda, partim a les 14:00

    ResponElimina
  3. Amb aquest blog he apres un poc mes del mon i de la gent que hi habita, en concret els esquerrans, m'ha sorprès que n'hi hagués tan pocs, i sabre la quantitat de productes que hi ha, alguns també m'han sorprès molt, com el teclat o el comandament per play, o l'estrany baló de futbol. No facis massa feina en s'estiu, jajaja. Bon estiu i bones vacances!!!

    ResponElimina