Informació bàsica

El meu nom és Ramon Hinarejos Binimelis, visc a Felanitx, tenc 18 anys, estic estudiant un Grau Superior d'Administració i Finances, i som el creador del blog "L'altre Mà".
He elaborat aquest blog per mostrar i donar a conèixer la meva empresa, "L'altre Mà", per a la població esquerrana, on m'incloc a jo mateix, creada amb l'ajuda de la meva família , on es venen productes pels esquerrans.
Aquesta empresa es troba al centre de Palma, al carrer Sant Miquel.
Per més informació, entrau diàriament al blog.
Gràcies per la vostra atenció i fins un altre.

dilluns, 27 de març del 2017

El blog continua senyors

Bones, amics meus!!!

 A dia d'avui, vos coment que l'empresa té un present fantàstic i un fabulós futur.
Amb la vostra ajuda i la vostra col·laboració dins l'empresa, la nostra tenda no ens defrauda i aconseguim beneficis.
Continuau així, ens sentim molt contents amb vosaltres, clients i visitants del blog😉

Gràcies per la vostra atenció i fins un altre😊 

2 comentaris: